UGT GENERALITAT

UGT CATALUNYA

UGT CONFEDERAL
afilia\'t
  Registra't Pàgina principal  ·  Temes  ·  La teva compte  ·  Enviar notícia  ·  Top 10 de notícies
A



BB
PREPARACIÓ OPOSICIONS.
REHABILITACIÓ


FORMACIÓ 2010 UGTPRESONS.
EXCLUSIVA PERSONAL PENITENCIARI


NOU PORTAL UGTPRESONS : FORMACIÓ ONLINE PREVENCIÓ DE RISCOS LABORALS PROPOSTA UGTPRESONS PEL NOU ACORD 2010-2012
SERVEIS ESPECÍFICS UGTPRESONS
ENTRA AQUÍ I PODRÀS COMPROVAR ELS FETS : FETS I NO PARAULES

JU026
TEST ONLINE

NOTÍCIES PER E-MAIL

Benvingut a UGTPRESONS.COM, el web on trobaràs tot alló relacionat amb el mòn laboral de les presons catalanes. Si ho desitges et pots subscriure per mail i rebre totes les noticies en correo electrónic.

Delivered by FeedBurner



Menú ::.

  Acord 2010-12
 PLATAFORMA UGT

 Formació
 FORMACIÓ UGT 2010
 Opos rehabilitació
 Instruccions accès

 Serveis a l'afiliat
 Ofertes/Descomptes
 Serveis jurídics
 Serveis UGTPRESONS

 Seccions
 UGTPRESONS
 Oposicions
 Concursos
 Barems
 Salut Laboral
 Borsa de treball
 Travesses 2008
 Travesses 2009
 Travesses 2010
 Vacants EPOCA
 FAS 2009
 Educadors
 Hemeroteca
 Situació postmotí
 Eleccions sind.2006
 Programa PIX
 Altres notícies

 Com. seguiment
 Fins abril 2004
 Resta de 2004
 Any 2005
 Any 2006
 Any 2007
 Any 2008
 Any 2009
 Any 2010

 Centres
 Brians I
 Brians II
 Model
 Lledoners
 Joves
 Quatre Camins
 Figueres
 Dones
 Ponent

 Normativa presons
 Acord 1990
 Acord 1998-1999
 Acord 2000-2002
 Acord 2003-2005
 Acord 2006-2009
 A. borsa/horaris 2001
 Segona activitat
 Normativa provisions
 A.horaris/serveis 2009
 Notes acord 06-09

 Actualitat
 Actualitat 2004
 Actualitat 2005
 Actualitat 2006
 Actualitat 2007
 Actualitat 2008
 Actualitat 2009
 Actualitat 2010

 Usuaris
 La teva compte
 Enviar noticia
 Recomana'ns

 Participació
 Enquestes
 Estadistiques
 Contacta'ns

 Noticies
 Enviar noticia
 Temes d'actualitat
 Arxiu de noticies
 Top 10 de notícies

Usuaris

Benvingut, Anònim
Sobrenom
Contrasenya
(Registra't)
Registrats:
Últim: conrat
Nous avui: 1
Nous ahir: 2
Total: 605

Gent connectada:
Visitants: 49
Registrats: 1
Total: 50

Connectats ara:
01: GUIERA24

Articles anteriors

Lunes, 05 julio
· RESULTATS 1ª PROVA JU26
Viernes, 02 julio
· JU26::RESULTATS DE LA PRIMERA PROVA
Jueves, 01 julio
· DADES SOBRE EL PSICOTÈCNIC JU026
Miércoles, 30 junio
· DADES PROVISIONALS 1a PROVA JU026
Miércoles, 23 junio
· JU26::PLANTILLES PRIMERA PROVA
Jueves, 17 junio
· FORMACIÓ SEMIPRESENCIAL UGTPRESONS TARDOR 2010
Miércoles, 16 junio
· HORES EXTRES ESTIU 2010
Martes, 15 junio
· JU26:::: LLISTAT DEFINITIU D'ADMESOS I EXCLOSOS
Lunes, 14 junio
· PREPARACIÓ D’OPOSICIONS A L’ÀMBIT D’EXECUCIÓ PENAL
Viernes, 11 junio
· EXPLICACIÓ DE LA CRISI TROBADA A INTERNET

Més noticies

· RESULTATS 1ª PROVA JU26
· JU26::RESULTATS DE LA PRIMERA PROVA
· DADES SOBRE EL PSICOTÈCNIC JU026
· DADES PROVISIONALS 1a PROVA JU026
· JU26::PLANTILLES PRIMERA PROVA
· FORMACIÓ SEMIPRESENCIAL UGTPRESONS TARDOR 2010
· HORES EXTRES ESTIU 2010
· JU26:::: LLISTAT DEFINITIU D'ADMESOS I EXCLOSOS
· PREPARACIÓ D’OPOSICIONS A L’ÀMBIT D’EXECUCIÓ PENAL
· EXPLICACIÓ DE LA CRISI TROBADA A INTERNET


Més Noticias!

NOU INCENDI AL DERT DE JOVES-QUATRE CAMINS
Enviat el Dijous, 4 de febrer del 2010 (18:11:01) per equip-redaccio


CP JOVES - cpjoves@ugtpresons.com

Ahir dimarts, 2 de febrer es va produir un altre greu incident al DERT del Centre Penitenciari Joves Quatre Camins quan un intern sancionat va cremar la seva cel·la. Aquest fum no va ser detectat pels detectors de referència. Com ja ha passat en altres ocasions, els sistemes de detecció d´incendis del nostre centre van tornar a fallar i gràcies a l´eficiència dels funcionaris de servei es van evitar danys majors i es va  procedir a L´extinció del foc amb la mànega d’aigua ,que per sort dels presents si que va funcionar!!. Simultàneament, es va procedir a desallotjar a la resta de interns que vivien en aquella ala i conduir-los per grups als patis del departament, així com conduir al intern en qüestió a una cel·la d’aillament, on va estar immovilitzat durant 10 minuts. Ja que per per ordre mèdica se´l va traslladar al departament d´infermeria en espera que l´evacuessin en urgència vital.

 

Una vegada apagat el foc, el mòdul va quedar totalment inundat ja que no existeix cap sortida canalitzada per evacuar l’aigua utilitzada en l´extinció, posant novament en perill la seguretat del establiment. Jaquè es va tenir que evacuar o espitjar l’aigua cap a l’exterior del mòdul amb totes les portes del departament obertes.

 

Els fets no van tenir conseqüències més importants gràcies a la ràpida intervenció i professionalitat dels nostres companys, que no van dubtar en posar en risc la seva integritat física per tal de evitar una desgràcia personal,  provocant amb la seva acció que  4 companys  foren víctimes d’una intoxicació greu per inhalació de fum. Fet que va fer necessària la seva atenció médica per la mútua “Asepeyo”.

 

En un centre sobremassificat, on actualment hi han desenes d’interns que superen els 21 anys,  es de jutjat de guàrdia que encara no hi hagin conduccions. Dia darrera dia, els funcionaris tenim  que intervenir en espais reduïts i en unes condicions altament perilloses, amb el conseqüent risc per a la seguretat del centre. La Direcció General no recorda el nostre estimat reglament???

 

UGT no té cap problema en fer memòria als nostres dirigents recordant-lis  que es considera joves als interns menors de vint-i-un anys i, excepcionalment, aquells que no arribin als vint-i-cinc anys.......encara que des de fa massa temps aquesta  excepcionalitat s’ha convertit en la tònica habitual de l’administracció.

 

Remarquem que el DERT no és un mòdul de màxima seguretat. Un departament de les noves generacions de presons, teòricament, dotat amb tots els avenços tècnics e informàtics no pot funcionar d´aquesta manera. s´ha d´informar als treballadors que després d´un any construïda, encara és hora de que es plantegin si posar o no:  extractors de fums, una ventilació adecuada a la normativa vigent i uns desaigües en condicions . Factors que es consideren bàsics en un centre penitenciari del S.XXI. La realitat actual és que tenim Un departament que sempre esta al limit de la seva capacitat , que posa en perill la seguretat del propi mòdul i de tot l’establiment. Encara tenim sort,  que a Joves  els interns no han après a obrir les portes.........

 

Això no son proves de GREUS INCIDENTS? Perquè ja no hi ha notes a la intranet de justícia informant d’aquests fets? Es vol amagar el que és una clara evidència o és que no interessa mediàticament? Perquè es maquillen les estadístiques d’una manera quasi fraudulenta? Qui serà el responsable final si s’arriba a produir una desgràcia personal?



Tal i com anem avisant els últims mesos, les condicions de treball del personal s’estan veient greument afectades per les restriccions econòmiques que està aplicant la Secretaria, que fins hi tot arriben a no dotar dels elements que permetin garantir la seguretat dels interns i els professionals que hi treballen.



Instem a la Secretaria de Serveis Penitenciaris que prengui consciència d’una vegada, de la greu responsabilitat que està assumint amb una política de personal injustificadament restrictiva, alhora que li exigim respecte per la feina i seguretat dels treballadors i treballadores.

 

Finalment, volem donar el nostre suport i ànim a tots els treballadors i treballadores afectats, felicitant-los per la seva actuació, malgrat la carència endèmica de mitjans que patim als centres penitenciaris.

 

Salut

 

 

Secció Sindical  d'UGT Joves- Quatre Camins

La Roca del Vallés, 3 de febrer de 2010

 


 
Enllaços Relacionats

· Més Sobre CP JOVES - cpjoves@ugtpresons.com
· Noticies de equip-redaccio


Noticia més llegida sobre CP JOVES - cpjoves@ugtpresons.com:
CP JOVES LA ROCA INVERSIÓN MILLONARIA,SEGURIDAD PRECARIA


Vots de l'Article

Puntuació Promig: 4
Vots: 1


Si us plau espera un segon i vota per aquest article:

Excelent
Molt Bo
Bo
Regular
Dolent



Opcions


 Versió per a Imprimir  Versió per a Imprimir

 Enviar a un Amic  Enviar a un Amic


Tema associat

CP JOVES - cpjoves@ugtpresons.com


 
Web site powered by UGTPRESONS.COM

Tots els logos i marques d'aquest lloc son propietat dels seus respectius autors.Els comentaris son propietat de qui els envia,tota la resta © 2004 per UGTPRESONS.

Web site engine code is Copyright © 2003 by PHP-Nuke Optimized By UGTPRESONS.COM. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license PHPNuke UGTPRESONS.COM.
:: CR-Silverstein by Big D ::