
QUAN LA DESINFORMACIÓ FA PENA
UGTPRESONS, arran d’algunes informacions, o més ben dit desinformacions interessades, volem aclarir que el cobrament de la prestació de serveis en diumenges i festius en cap cas es veurà afectada per la flexibilitat horària de 15 minuts a l’entrada i sortida per garantir la seguretat dels treballadors recollida a la Instrucció 2/2007 de la Direcció General de Recursos i Règim Penitenciari.
Malauradament, per aquells que viuen instaurats en el continu atac a l’Acord de condicions de treball i mesures de seguretat signat per UGTPRESONS, novament els surt malament la jugada, amb un escrit fals, amb el que només busquen com sempre l’interès personal, dividir la plantilla i ple d’atacs personals a sigles i companys, demostrant novament el nivell intel·lectual i la seriositat de la seva manera de fer i de treballar, i que com sempre no aporten res ni a les condicions de treball ni a les mesures de seguretat.
UGTPRESONS continuarem treballant amb constància en el desplegament del nou acord i en millores reals i plausibles, com ara, una més, en la del cobrament dels serveis en diumenges i festius en les condicions. Així doncs, tots i totes les treballadores i els treballadors, podran continuar gaudint d’aquesta flexibilitat horària com fins ara, sense que això afecti de cap manera al cobrament d’aquests dies, tal com contemplava la nota informativa sobre aquest complement retributiu que es va enviar des de la secretaria a les oficines de RRHH i que emana de l’acord.
I per acabar-ho de rematar, amb la suposada denúncia d’un fet que no és real i que no afectarà en absolut el cobrament, després diuen que ho recorreran, per fer veure que ho arreglen. Companys se us ha vist el llautó!!! En menys de 24 hores la vostra mentida quedarà desmuntada i quedareu retratats, us podeu estalviar el súper recurs.
El temps posa a cadascú en el seu lloc i en aquest cas només cal esperar a veure qui mereix la confiança dels treballadors, qui informa de manera fidedigna i constructiva i qui menteix i busca qualsevol escletxa per intentar sortir a la foto, perquè no tenen res més que dir ni aportar, els mateixos que fan concentracions al Parlament i congreguen 20 persones, aquells que només poden que insultar, mentir i faltar al respecte perquè no tenen res més a fer. Els que treballem de debò no tenim temps ni ganes de rebaixar-nos al seu nivell.
Salut!
UGTPRESONS
Barcelona, 12 de febrer de 2025