
CALENDARI DE LA PREVISIÓ DE PROCESSOS SELECTIUS I PROVISIÓ DEFINITIVA (TRASLLATS)
L’administració ens ha presentat el calendari amb la nova previsió de processos dels cossos d’execució penal, que queda de la següent manera:

BASES DE LA CONVOCATÒRIA DEL PROCÉS DE SELECCIÓ DE LLOCS DE COMANDAMENTS DE L’ÀMBIT DE REHABILITACIÓ
L’administració ens ha presentat el document amb les bases de les Convocatòries de concurs de mèrits i capacitats per a la provisió de llocs de comandament de l’àmbit de rehabilitació i unitats especialitzades dels centres penitenciaris de Catalunya, previstes pel març d’enguany.
UGTPRESONS d’entrada no ens sembla un mal punt de partida, però hem demanat un temps per fer-ne una valoració i poder presentar, si escau, la nostra proposta per acabar de tancar-les.
Salut!
UGTPRESONS
Barcelona, 14.02.2025